tisdag 31 augusti 2010

7 saker om mig

Jag har fått en award av Marie!

Får man denna award så ska man skriva 7 saker om sig själv och sen skicka vidare till 7 andra bloggare.

1. Jag var panikslagen inför konflikter tills för en kort tid sen då jag insåg att ingen vinner på att jag trampar runt och undviker dem.

2. Jag är otroligt klantig=)

3.Funderar fortfarande på vad jag vill bli när jag blir stor.

4.Skulle vilja ha en stor familj med mycket kärlek och värme=)

5.Pratar alldeles för mycket för mitt eget bästa(speciellt när jag blir nervös)

6.Jag är otroligt långsint och ältar allting miljoner ggr innan jag släpper det. Jobbar stenhårt på just detta=)

7.Är en känslomänniska och tar ofta åt mig saker på fel sätt när folk pratar med mig, skitjobbigt i många situationer.

Inga kommentarer: