fredag 17 september 2010

tvättdag här hemma

och det känns riktigt skönt att allt är rent inför helgen!

Har lite funderingar på vad man ska hitta på, Niklas ska ju ut och köra gokart med sina kompisar och jag funderade på att göra nåt skoj med barnen. I årjäng är det marknad, men jag vet inte om det är nåt skoj om det regnar...

Mamma och pappa kanske får sig ett besök!

Här hemma händer det grejer, när niklas gick och damsög så slängde han en blick ut genom fönstret och fann detta

Är det inte fantastiskt... så går det när karlar ska köra bil! Efter några timmar kom näst problem. Hur får man bort bilden från stenen??? 5 karlar stod här nere och kliade sig i huvudet och visste inte riktigt sen provade de det ena och det andra sättet innan de hittade en lösning=) Fantastiskt!!!

Fick ett tips av Anne på jobbet här om kvällen om ett spel som hon tyckte var kul på telefonen. Tänkte att jag måste prova och nu "fightas" vi (jag och niklas) om telefonen för att få spela*skrattar* beroendeframkallande är vad det är....

Nej nu ska jag kiak lite på tv innan läggdags... Får tänka ut nåt kul för morgondagen också=)

Inga kommentarer: