torsdag 30 september 2010

Vad har man att skriva?

Allt eller inget? Kanske nåt mittemellan.
Har haft en tvätt och städdag idag och jag roade mig med att bädda rent i sängen samt hänga ut våra täcken på balkongen så de fick vädras lite. Döm om min förvåning när jag plötsligt ser att det sprutar ner vatten och smutsigt klet från balkongen över!
Snabbt ut och tjoa så jag fick plocka in mina täcken som tack och lov bara blev lite blöta! Tydligen hade hyresvärden fått för sig att rensa stuprännan vilket ledde till att smutsen hamnade på vår balkong*mutter*
Efteråt kom de ner och plingade på dörren! Åhh vi tänkte inte på det=/ Tänk om inte vi varit hemma och haft en massa tygsaker tvätt eller liknande hängandes på balkongen! Allt hade ju blivit förstört!!
Till helgen blir det fullt upp! På lördag ska vi bada med barna och på eftermiddagen/kvällen ska vi ha monopolkväll med Jennie och Ola!
På söndag kommer äntligen Madde, Patrik och Linnéa och hälsar på! Ska bli jätteskoj! Så vansinnigt tråkigt att det inte blir oftare=/
Elias fyller 5 år idag och Hampus var väldigt bestämd med att han skulle ringa och säga grattis själv. Lite roligt att höra dem prata och Hampus satte sig i snurrfåtöljen och såg ut som en riktig tonåring när han pratade=)
Grattis säger vi till Elisas!!!

Inga kommentarer: