tisdag 14 september 2010

Vilket ruskt det har varit idag! Men nu börjar solen titta fram=)
Sitter och tittar ut genom vårt fönster och funderar lite... Jag är trött, varför är jag alltid det?
Gick upp tidigt imorse och väckte mina små efter en låång varm dusch. Niklas försökte hjälpa till, men båda skrek på mamma och ville att jag skulle fixa allt och ingen orkar bråka på morgonen så jag ansträngde mig lite extra...
Lämnade de små på dagis och i bilen till jobbet kände jag hur huvudvärken började dunka.
Drack massa vatten i hopp om att det skulle ge sig, men inte förän jag kom hem började det släppa lite.
Hampus och Alicia är trötta och myser i soffan en stund så jag pustar ut och funderar på morgondagen.
Ska på möte och vet inte alls hur det kommer att gå... Ska iallafall skriva på ett papper imorgon, äntligen!

Inga kommentarer: