onsdag 22 september 2010

Väntar på

att Niklas ska komma hem från jobbet.... Han har lite längre pass än mig!
Idag har jag jobbat till 15 och sen har jag hämtat barna på dagis. Promenad med Ozzy fick det bli så Hampus cyklade lite och Alicia tyckte att hon skulle dra vagnen helt själv=)
Sen tyckte hon att hon skulle hålla Ozzy helt själv också och bestämd som hon är så fick hon göra det medans jag höll koll så inte vi mötte någon.. Gick fint och Alicia korrigerade att "stanna özzy och vänta özzy" med bestämd röst... sen fick hon panik när han trasslade in fötterna i det alldeles för långa kopplet.
Roligt såg det ut och jag är jätteledsen över att kameran inte var med den här gången...
Annars finns mobilen alltid i fickan men inte den här gången=(
Lärde mig hur man manglar igår så nu är sängkläderna fina till nästa gång de ska användas=) Niklas nmanglade t.o.m. handukarna för att han ville se hur det fungerade!
Neej man kanske skulle få lite vettigt gjort innan Niklas kommer...

Inga kommentarer: