tisdag 26 augusti 2008

04.00

då började min dag imorse!! Alicia sov som en stock!! Men Hampus var lite mer aktiv! Han ropade och ropade "mamma mamma mamma" gång på gång tills jag kom in till honom...


Hade varit uppe några timmar tidigare och duschat av en nerbajsad Hampus som satt i sin säng och sa "bajsch"


Var uppe med Hampus och kikade lite på tv för att han skulle bli trött igen och under den tiden så sov Alicia som en stock... Tillslut så somnade Hampus, men då vaknade Alicia och var inte alls på humör för att sova!! Så det var bara att försöka söva henne så gott det gick. Jag lyckades med det och fick mig en timmes sömn fram tills att jag var tvungen att gå upp för att göra mig och "kröta" iordning för en tur till Näl... Gav Niklas ansvaret för Alicia när jag skulle duscha(niklas var hemma eftersom jag inte kan ta med en sjuk Hampus till sjukhuset)


Det här var vad som mötte mig när jag kom ur duschen=)



På Näl så besökte vi barnavdelningen och fick svaret som jag befarade... KOLIK!!! Fy!! Vad är oddsen att man får två barn med kolik?? Jag har alltid sån otur!! Hon sover ganska ok på nätt erna iallafall så det är ju en lindrig variant iallafall...

Inga kommentarer: