söndag 24 augusti 2008

Choklad!!

Du smaskiga underbara välsmakande sak!! Jag få inte ens smaka på dig!!
Provad igår och bet en liiten liiten bit av en såndär kinder chokladkaka(sån där liiten)
Vilket resulterade i en natt som bestod av högst tre timmars sömn!! Trodde jag skulle bli tokig när hon låg och drog ihop sig och stånkade...
Nu så sover båda de små(med undantag av att Alicia då och då börjar stånka och dra ihop sig) så jag har passat på att plocka undan här hemma... Niklas var så snäll så han tog barnen och gick ut nån timme imorse så jag fick vila mig lite.. Han fick ju ändå sova inatt!
Har iallafall fått veta att de skickat över en remiss till näl så att vi ska kunna få lite hjälp med Alicias mage... Hoppas vi får veta vad det är som krånglar och varför... Vi har ju haft 2 "magbarn" nu och jag är ganska trött på det!! Jag har ju avstått allt som jag kan tycka är gott*skrattar* för det är ju precis det som hon inte tål... Allt som inte har någon smak är tillåtet!!

Inga kommentarer: