onsdag 20 augusti 2008

Lämnat på dagis!!


och Hampus blev jätteledsen... Känns som om jag sviker honom!! Att jag bytt ut honom mot ett nytt barn och lämnar bort honom för att vara med det nya barnet!! Hjärtskärande och vidrigt!

Hjärtat skriker efter min lille bampus!!!

Men å andra sidan så har han ju roligare på dagis än med mig, han behöver träffa andra barn och just nu är det tufft att få allt att gå ihop, så dagis är toppen! Sen är det ju bara för tre timmar om dagen!!


Gud vad jag HATAR kedjebrev!! Det värsta är att de nu finns i sms variant också + att jag är lite vidskeplig så jag vågar knappt strunta i dem... vem vet;-)

Tänk när man var barn och man fick ett brev som var handskrivet och på flera sidor! Då skulle man sätta sig ner och skriva om dessa sidor om och om igen!!

Det var ju sååå hemskt om man skulle bryta kedjan=( så där satt man och skrev istället för att leka och alla vännerna hatade mig när de fick brevet på posten!!

Snälla!! skicka inte kedjebre/sms till mig!!

Inga kommentarer: