fredag 15 augusti 2008

Dagis!!


Då var de första dagarna med inskolning klara.. verkar som om hampus finner sig bra vilket är skönt... Det är stor skillnad mellan dagisen... På det nya så är det mer den känslan av dagis som jag hade när jag var liten... Jag gillade det andra dagiset och känslan man fick när man kom in där, men det här är också bra! Synd att det är så små lokaler bara.. men det är ju inte så många barn.

Detvar skoj att skola in Hampus, roligt att vi kunde skola in honom och Melwin tillsammans... Då fick man chansen att prata lite med Åsa vilket känns som om det var evigheter sen=)

Ska försöka hinna med att förlja med på fika lite oftare...


Idag ska jag en tur till överby när Hampus har vaknat(hoppas han inte sover för länge) han är trött efter många nya intryck...

Måste handla en hel del, så jag hoppas jag hinner.


Imorgon bär det iväg till säffle... Blir en tidig start på dagen så jag hoppas att lill tösen är bättre i magen inatt... Det kniper och har sig så inatt fick vi inte mycket sömn...


Funderar mycket på ersättning... Vore nog skönt för henne eftersom hon reagerar på allt jag äter=( Jag kan inte äta nånting utan att det kniper i magen på henne=(

Jag hade mer än gärna kämpat vidare med amningen om det inte vore för hennes skull, hon har ont och mår inte alls bra av det! Ska testa minifom och semperdroppar nu som sista utväg och funkar inte det så ja då får jag nog ge upp...

Att inte få sova är tufft när man har två barn också.

Inga kommentarer: