tisdag 25 november 2008

Funderar

på mycket idag... Läser ju en hel del nu och lever mig in i böckerna så jag funderar lite på hur det skulle vara att leva karaktärernas liv...
Tänk om man hade varit adlig eller levt det fina livet i sthlm.. Att kunna spendera 20000 och bara få två kjolar en kavaj och ett linne för det och inte behöva tänka innan man drar kortet=) Hade man varit lyckligare för det? Nej jag tror inte det... Pengar är inget som skapar människan!
Jag är väldigt tacksam för det livet som tilldelats mig... 2 underbara barn och en man som jag älskar! Jag har fantastiska vänner och min familj som jag är uppväxt med har gett och lärt mig mycket och jag har gått igenom mina 24 år med en rad händelser som fått mig att uppskatta livet desto mer!

Vi har alla olika öden och just mitt öde passar mig.... Jag skulle inte byta mitt liv mot något!

Inga kommentarer: