torsdag 6 november 2008

Precis satt mig ner

och tar det lugnt i 5 minuter.. Hampus är ute och leker med pappa och alicia sover...


Har nyss klippt Niklas som såg ut som ett troll i huvet och ska snart börja med maten.. funderar på vad jag ska laga för nåt bara... provade matstolen till Alicia idag, hon sitter jättebra i den...


Brorsans måttligt rena stol=)
Lilltjejen har ju fått för sig att hon ska dra sig upp till stående när man håller henne i händerna också så det är det nya träningssättet... Men hon har inte börjat rulla runt än=/





Kikade på det där nya hundtränings programmet i måndags... Hundcoachen hette det väl... Provade lite olika taktiker på Ozzy men det är inte så lätt att få en klumpig Ozzy att lägga sig på rygg ska jag säga!! Vi kämpade och han sprattlade och Hampus skrattade men Icke!! Så jag antar att han inte har någon respekt för oss*suck* men det är väl bara att kämpa på och försöka få honom att fatta att det inte är han som bestämmer och att det inte är han som är flockledaren...
Har planerat in en tur till Säffle på lördag!! Ska äntligen ta en fika med Kvarna som jag nog inte har träffat på nästan 4 år..
Ska bli intressant att se hans reaktion på mina vildbasar=) Sen blir det ett besök hos mormor och så hem till mamma och pappa för en övernattning tänkte jag så då hinner jag ju med lite vän besök=)
Niklas ska på kurs och sen ut och bowla med lite kompisar så jag passar på att fly fältet=)

Inga kommentarer: