onsdag 12 november 2008

Vit soffa...


eller egentligen inte vit, snarare ljust ljust beige! Det var nog ingen bra idé nu när jag tänker efter... speciellt inte med 2 barn och en svart hund.

Ringde till Mio och undrade lite försiktigt om överdragsklädsel till soffan, de kanske har i en annan färg? Men nej då... Vår soffa som är en Austin utgick för några år sen och en annan modell som ser likadan ut ersatte den... Tyvärr är det inte samma mått så här står vi med vår vita soffa och varje gång den bli lite smutsig så gråter själen:-(
Idag kom Hampus skolkort... Så skoj att se=) Ska beställa fler förstoringar!
Har varit hos tandläkaren också! Fick veta att nu äntligen efter att ha tjatat och gnatat så skrivs en remiss till Uddevalla så att hans tungband blir fixat! Tänk att jag började redan tjata om det på BB.. Men ingen har lyssnat på mig! Men idag sa jag till tandläkaren som är den första som faktiskt har tittat i munnen på honom och hon konstaterade det jag sagt hela tiden! Att tungbandet är för kort!! Så nu får vi väl det ordnat snart hoppas jag så det inte hindrar Hampus från att prata rent!=)

Inga kommentarer: