onsdag 20 maj 2009

Niklas hade planerat in

att vi skulle ha picknick med barna idag!! Om det var fint väder... som de flesta vet så regnar det!! Vad säger man.. vår eviga tur?!
Funderar på om det får bli en tur till Vbg och badhuset istället=) Det tycker barna om!!
Hampus är på dagis nu! Alicia somnade gott eftersom de varit vakna sen 05.30 imorse... Jag känner mig aningen slö, men det går nog över när Niklas kommer hem.

Var på BVC med knoddarna igår... Var inte lätt att få med sig båda barnen eftersom det var mitt i Hampus middagslur=/ Men det gick och lite gnällig var han allt!! Klättrade och hade sig!! Han fick iallafall beröm av bvc sköterskan för hur bra han pratade och att han var en duktig kille=)
Det första hon sa var "ååhh vilka fina barn du har!! och den här lille gossen har fått mammas ögon ser jag" Ha Ha,... Aaaldrig hört förut=P
Det vägdes och mättes och frågades och tillslut var vi klara och Hampus fick 2 klisermärken!! Alicia satt som vanligt på golvet och lekte utan att säga så mycket.

Alicia har börjat ställa sig upp mot saker, eller hon försöker och så kommer hon upp står några sekunder och så åker rumpan ner i golvet igen=) Baktung!!=P

1 Juni är det dags!! Snart där nu!! Då börjar inskolningen till dagis och den 5:e börjar jag jobba efter ett schema!! Skönt att slippa oroa sig för att inte få ihop tillräckligt med dagar!!

Inga kommentarer: