måndag 25 maj 2009

Tänker lite extra

på E idag=( Lessen för din skull och hoppas du mår bättre snart!!
Började dagen med en promenad runt spikön! Ozzy var helt slut när vi kom tillbaka och la sig med en gång!! Kännde mig ledsen när jag kom hem eftersom alla titar på Ozzy som om han ore nånb sorts mördarmaskin! Fick tillochmed en väldigt tråkig kommentar av en dam som inte kunde förstå hur jag kunde ha en såå farlig hund! Lessen eftersom min farliga hund var hur snäll som helst och viftade på svansen när han såg henne... Men det spelar tydlign ingen roll för det är ju rasen som är farlig...
Det är som att säga att alla människor är mördare bara för att en männsika har mördat!!
Har iallafall gosat lite exra med Ozzy idag=)
Niklas kom hem och vi åt frukost tillsammans... sen började jag må konstigt... Känner mig lite dôven och dåsig.. Huvet är tungt och kroppen orkar inte riktigt! Fryser och svettas om vartannat=(
Nu är det snart dags att börja jobba!! Känns både skrämmande och roligt! Hemskt att inte få spendera dagarna med barnen men samtidigt skoj att få göra nåt annat nu äntligen...
Nu ska jag krypa upp i soffan och hoppas på att må bättre snart!!

Inga kommentarer: