torsdag 21 maj 2009

trött

Hampus är fortfarande vaken och ligger och pratar lite inne i sin säng... Alicia sover sen 18 tiden och Niklas åkte och jobbade vid 21 nånstans där...

Varför är jag alltid så trött?? Orkar liksom ingenting ordentligt och imorse så höll jag på att inte ta mig upp!! Hoppas verkligen det blir bättre nu när jag börjar jobba!!

Funderar på om man skulle göra en tattuering nån gång i framtiden... Tips på motiv mottages gärna... Kikar runt och försöker hitta nåt... men vill ha nåt som jag verkligen brinner för!!

Niklas påminde mig om att jag faktiskt har 2 biljtter till Pink till hösten! Kan du fatta Madde??!!! Vi ska parta loss i Sthlm!!! Blir alldeles till mig när jag tänker på det!! Ha Ha...

Har pratat med 2 vänner som jag tycker väldigt mycket om idag!! En av dem har jag inte träffat på över 4 år och den andra har jag aldrig träffat=/ Nu har jag iallafall planerat in möten med båda!! Madde i Juni och Anna i Augusti!! Ska bli såå skoj!!

Inga kommentarer: