söndag 24 maj 2009

NU har jag verkligen blivit gammal!!

Var på liseberg igår och det är bara att erkänna!! Jag som i vanliga fall alltid älskar att åka karuseller mådde illa efter andra åkturen!! Kände mig som en gammal tråkig människa när jag gick där och funderade på om det berodde på brist på mat eller annat!! Men det är nog bara så att jag blivit gammal!! Är inte van vid det där längre=/
Hade iallafall en underbar dag med Niklas... Så skönt att bara få vara för oss själva och att inte behöva tänka på nåt annat!! Visst att man själv valt att skaffa barn och jag skulle inte byta ut det livet mot något annat! Men jag behöver också lite egentid tillsammans med Niklas... Våra liv har ju inte satts i vänteläge tills barna blir så stora att de klarar sig själva! 1 dag då vi gör nåt för oss själva och livet fungerar mycket bättre senare...
Niklas vann 2 kg choklad=) Han var alldeles överlycklig för att han vunnit nåt för första gången i sitt liv=) Den får nu ligga och vara lördagsgodis i mååånga månader framöver=)
Hampus och Alicia hade haft en toppendag med farmor och farfar och Ozzy var nöjd och glad när vi kom hem!! Sov gott inatt måste jag erkänna!!

Inga kommentarer: