torsdag 21 maj 2009

Överby!

Där var vi idag! Hampus behövde nya stövlar och Niklas behövde nya byxor... Vi fick med oss båda hem=) + lite till;-)
Träffade Madde och Annelie på överby också.... Hann inte prata så mycket innan Hampus och Niklas skyndade iväg tyvärr... Men jag hoppas vi får ihop en dag snart som vi kan träffas!! Hinner ju aldrig med sånt nu längre=/ Jobbar inte madde så jobbar jag eller så är det nåt annat som kommer ivägen...
På lördag ska jag och Niklas åka till liseberg!! Äntligen ska vi få göra nåt tillsammans bara han och jag!! Farmor och Farfar kommer och passar barna så de är i trygga händer=) Vi har ju inte utnyttjat barnpassning nåt vidare innan så det ska bli skönt... Sist vi gjorde ett försök så blev ju Hampus jättesjuk och vi fick åka till Näl dagen efter med honom=(

Har gjort ett ryck idag och möblerat om/städat Alicias rum. Det blev lite större känns det som=)
Sen tog jag tag i städskåpet i köket och det slutade med att jag kastat så mycket så jag fyllde 5 soppåsar!! Fick in damsugaren i garderoben äntligen=)
Min familj=)
Igår var vi i Gbg och promenerade i slottsskogen, lite tufft att kämpa sig upp för backarna med syskonvagnen! Men det gick... Vi kikade på massa olika djur och Hampus var överlycklig och visade oss och talade om vad det var för slags djur!! När man inte visste så vr det bara att fråga honom, för han svarade på alla frågor*ler*

Vi gick förbi en hage som var tom och Niklas frågade Hampus vad han trodde det brukade vara för djur som bor där och Hampus svarade med bestämd röst "Älgar* och nickade för att tala om att så är det=) "Älgarna boo dä" sa han sen och pekade!!


mamma(jag) och Hampus klappar grisarna
Hampus var tuff och klappade det "stoja fåjet" alldeles själv=)


Inga kommentarer: