måndag 23 november 2009

Möhippa

Malins möhippa var i Fredags... Vridit och vänt och försökt på alla de vis, men tillslut fick vi ihop det så bra som det gick=) Iallafall under omständigheterna=) Vill ni läsa mer om den så skriver Malin väldigt utförligt i sin blogg om det=) http://missmallis.blogspot.com/
Hade en superkväll iallafall.... Kom hem vid tre och efter det blev det sängen vid 4 tiden tror jag... Plockade undan lite här innan jag orkade slockna=)
12.30 ringde mamma och tyckte jag skulle gå upp... var klarvaken så jag gick runt här i en dvala och funderade på vad jag skulle göra tills jag började jobba. Åkte alldeles för tidigt till jobbet(som jag började 16) jobbade till 21 och sen hem och ha myskväll...
Alicia bråkade med oss på natten så det blev dåligt med sömn=/
Iväg och jobba igen igår mellan 13-21.30 sen hem för att lyssna på Alicia som var vaken till 4.30 sen vaknade Hampus vid 06.55 så då var det bara att gå upp...
Dagis är stängt idag så jag kände att livet var trist... Ut i regnet en sväng, men det var alldeles för blött för min smak så jag tog med mig en mycket kinkig Hampus och en något trött Alicia in igen... Väntar på Niklas ankomst... men han har sovit lika lite som mig inatt så det här blir en intressant dag!!

Inga kommentarer: