onsdag 2 september 2009

Känner mig kass

för jag har även om inte ryggen är bra gått med på att jobba imorgon för att jag måste se till min framtid! Nej jag har vanligtvis inte ryggproblem och ja det här beror på nåt annat så det ska inte vara några problem i framtiden! Har by the way skaffat gymkort i våras som jag nu kommer att använda flitigare då jag tänker träna upp min rygg(om detta nu skulle vara problemet, mot all förmodan)
Har dessutom köpt en cykel idag! En röd och vit peak cykel på rean!!=) Känner mig nöjd och jag kommer att susa fram när jag ska till jobbet!!
Bara några timmar kvar tills jag ska på massage och jag hoppas det är en låsning eller liknande så hon kan fixa det!!!
Tänk att man alltid inser vad stökigt det är hemma när man får besök!! Grannen var här med sin son en stund och jag fick panik på alltihop! Det ser ut som ja jag vet inte vad här hemma=/
Fixade till köket lite, men golven får niklas ta sen=)
Funderar och funderar på att börja plugga!! Men till vad?? Jag står i en dimma och hittar inte ut!!=/

1 kommentar:

Anonym sa...

Låter som du behöver lite Evelina-tajm :-) En Göteborgstripp!