fredag 4 september 2009

Slapp kväll...

Har fortfarande huvudvärk! Funderar på om det beror på massagen=/
Eftersom jag haft ont i ryggen i en veckas tid så har jag slappat till mig!! Sur på mig själv för nu är jag tillbaka till ruta ett!!=( Men nu börjar ryggen bli bättre iallafall.... Nästa vecka jobbar jag mycket mindre, så då ska jag gå till gymmet!! Har bestämmt mig nu!! Sen ska jag cykla till jobbet varje dag och ta låånga promenader med Ozzy!!
Köpt ny bil idag föresten... en ful Opel astra!! Billig var den och den gick ju att köra!! Men fuul är den=/
Riktigt pinsamt när jag insåg att jag inte kom ihåg hur man växlade manuellt!!=D Men med lite vägledning från försäljaren*skäms* så brummad jag iväg i den fula röda saken... Lyssnade efter ljud hela vägen och hörde nåt som knäppte men bestämde mig för att slappna av...
När jag kom hem fick jag för mig att skruva isär sängen=P damsög alltihop och höjde sängen ett hack. Sen storstädade jag hela lägenheten. Som vanligt är Niklas livrädd för förändringar så det blev lite gnällande från hans håll(som vanligt när jag vill göra om)
Nu är det fotboll på tv så niklas har bänat sig!! Jag ska titta på SATC, tänkte jag skulle titta från början nu så kanske jag förstår allas upphetsning;-)

Inga kommentarer: