fredag 11 september 2009

Livet är för kort för

att daltas med!!!
Har hänt en hel del! Vänner som är lyckliga och jag är lyckliga med dem!!
3 veckor kvar på jobbet, sen då? Har sökt en massa jobb så jag hoppas nåt av dem ska passa mig=) Jobbar 7 dagar i rad den här veckan och imorgon börjar jag 7 och jobbar till 11.30 för att sen gå på igen vid 17-21... ska bli underbart;-) Funderade på att hitta på nåt skoj tillsammans med familjen snart!! Vi har ju inte gjort nåt kul på jättelänge!! En tripp till Danmark kanske?!
Nu har jag äntligen införskaffat skokartongen med sex and the city... är fast!! Kan inte gå en dag utan att se ett avsnitt=)
Igår när vi gick hem från dagis så satt alicia i vagnen och Hampus gick bredvid och höll i vagnen, plötsligt säger Hampus "stanna" sen går han fram till Alicia slår armarna om henne i en mysig kram och så säger han "kjaam Alicia, Myyysigt"
När Niklas åkte och jobbade igår så fick han inte gå för Hampus skulle ha en puss och sen gav han sin pappa en kram och ett "jag älskar dig" Gissa om man smälter!!!
Vi har köpt en ny bil också!! En billig sak som inte drar så mycket bensin och som faktiskt fungerar! Även om jag är skeptisk!!
Ikväll blir det jobb igen... 14.30 -21 så jag ska försöka få lite sömn när niklas kommer.... Inatt tyckte Hampus och Alicia att jag skulle vara vaken... Jag svär på att de gör det med mening för när Niklas är hemma så sover de minsann hela natten!!!

Inga kommentarer: