onsdag 2 september 2009

Morgon

igen och barna är pigga och glada!! Ryggontet håller i sig och jag hoppas verkligen att det är bättre tills imorgon!!! Snart är den här veckan slut också... Skönt ska det bli med helg!!
Igår klippte jag Hampus! Gjorde en impulsgrej då han inte såg klok ut vilket slutade med att han fick gå till dagis med en stor tuss i virveln som var kvar eftersom han vägrade låta mig fixa resten*pust* konstigt nog så fick pappa ta den tussen när han kom hem så nu ser han iallafall hyfsad ut!!
Idag blir det massage så jag hoppas hon kan fixa mitt problem... längtar faktiskt!!
Ösregnar gör det ute från och till! Hampus stod vid fönstret och så sa han "wow mamma jegnar" sen sa han "måste ha regnjacka sörru" tur han fick ny regnjacka i förrgår=)
Just nu leker han att jag är ett spöke och slänger snuttefilten över mig! Sen skriker han "aaahhh spöööke bara" och slänger sig bakåt mot kudden i soffan*ler* lättroad!
Alicia har fullt upp att sortera alla mina cd skivor i lådan!! Tack så mycket Alicia... Hoppas dt blir ordning och reda nu!!

Inga kommentarer: