tisdag 29 september 2009

Dagen har varit bra!

2 ½ män på tv, Hampus stoppad i säng, Alicia sover sen en timme tillbaka och Niklas är ute med Ozzy. Mammas dagliga samtal är avklarat x 2 och nu sitter jag här och är trött igen.
Undrar om jag känt så om jag inte varit inställd på att min sista dag skulle ha varit igår?
De ringde från bemanningen idag. Undrade om mitt vikariat gått ut, känns skönt att veta att de ringde så fort hon trodde att jag var fri. Men det var jag ju inte så vi bestämde att jag skulle höra av mig när vikariatet är slut.
Fick precis en hejdå puss av Niklas som åker nu, funderade på om det är greys ikväll eller om det är på onsdagar? Ska jag orka hålla mig uppe så länge?

Tänkte bjuda på en lustig bild! Vi var ju på Årjängsmarknaden och Hampus tjatade om att han ville åka Parishjulet. När vi kom dit blev vi faktiskt förvånade över att det fanns ett så det blev att jag fick ta en tur med Hampus eftersom Niklas lider av höjdskräck(kan säga att detta parishjul gjorde att jag också blev lite rädd)


Iallafall så var jag tvungen att ha ett par fula solglasögon som jag köpt på statoil för typ 100 kr för att mina ögon bara rann hela tiden. Såg ut som att jag störtgrät=/

Bildbeviset säger iallafall att jag ser ut som en uggla i mina snygga solglasögon=P

Var hos Malin och hjälpte henne med brollopsklänningen som hon hade fått och inte var säker på om den passade;-) Toppenfin blev hon! Som en prinsessa! Ser fram emot att se henne i hela skruden!

Inga kommentarer: