måndag 19 april 2010

Då var det fixat!


Jag är äntligen inte längre den enda tjej i universum som inte sett sex and the city serien + filmen!!

I torsdags natt såg jag det sista avsnittet och i lördags natt såg jag filmen...

Erkänner att en och annan tår föll under seriens gång och mest mot slutet... men det verkar väl som om allt slutade lyckligt? Än så länge väl?

Om det nu mot all förmodan skulle sitta någon som läser detta och ännu inte sett serien så gör det! Helt galet bra!


Idag har jag och Jennie varit på sportlife... Tränade tills jag var helt slut och känner mig redan öm i hela kroppen. Men imorgon ska jag dit efter jobbet igen! Dags att ta tag i detta nu!!


Niklas åkte för att simma för en stund sen! Ja jag vet! Jag är lika chockad jag=) Men det verkar som det är nåt han tänkt göra regelbundet!


Det kom nyss en liten skur med regn... Såg nästan ut som nåt snöliknande. Har ju varit lite kallare idag.


Helgen blev föresten barnfri så vi fick tömma vår förra lägenhet... Kottarna hade det mysigt hos farmor och farfar istället. Vi slet och konkade och bar och jag fick ca 5 timmars sömn sammanlagt under helgen. Men det var det värt. Kombinerade ju städandet med jobb.


Grannarna här är minst sagt underliga=) Vi fick igår en ursäkt av en av dem för att hon hade varit dum?! Vadå tänkte vi? Har hon det? Hon berättade sen en lång historia om en händelse och vi förstår fortfarande inte vad det är som hänt. Men oss var det iallafall inte som hon var dum mot.

Nej nu får det bli lite mys i soffan sen sängen så man orkar gå upp tidigt imorgon. Jobb står på schemat!

3 kommentarer:

Anna sa...

Ha ha jag har inte sett den å kommer nog aldrig göra det heller!!! Hoppas allt e bra med er. Kram Anna

Marie sa...

Hah söt han var :)
Nej nu är jag väl ensam om detta :)

Hoppas allt är bra med er!

Kram Marie

kristin sa...

Men va?? 2 st som inte sett serien? Jag som trodde jag var helt ensam;-) Jag har boxen om någon vill låna!