torsdag 29 april 2010

Jobbat

och jobbat=) Men imorgon är jag äntligen ledig!! Då ska det sista rensas ut lägenheten=) Sen ska vi träffa Jennie och Ola och Abbie=)
Jennie sa nåt om våfflor*mums* sen ska det väl kikas på brasor och umgås lite.
På lördag har vi bokat in att träffa Madde Patrik och Linnéa! Äntligen! Verkligen hur länge sen som helst och det är såå tråkigt!
Blev så glad när Linnéa var med på mötet sist för hon är så otroligt söt och jag har allt saknat henne massor! (så jag lånade henne en liten stund;-) Tack för lånet Madde!!)
Barn är underbara och de säger de mest konstiga men egentligen självklara saker. Problemet är att man förväntar sig inte att just barn ska säga dem och det är det som gör det så speciellt.
Nu är det dags att krypa i säng. Imorse vaknade Alicia 04.30 och var hysterisk(vilket hon varit i flera dagar nu) Så jag är trött trotts allt kaffe jag lyckats bälja i mig! Förväntar mig en tidig morgon imorgon också så kudden ropar på mig=)
Natti!

Inga kommentarer: