onsdag 14 april 2010

Ove i solsidan


=) Är han inte underbar?! Vem skulle inte vilja ha honom i sin umgängeskrets?
Ok får väl erkänna att jag skulle bli fullständigt vansinnig på denna underbara karaktär. Hur han heela tiden berättar historier med deras semesterresor och vilket år varje resa gick av stapeln=)
Hur han lyckas snirkla till allt så att han är killen som alla ska tycka synd om och hur han enligt sig själv framstår som den otroligt givmilde även om han är snålare än snålast.
Helt otroligt vilken dålig självinsikt=)
På fredag börjar en serie som tydligen ska vara (var det amerikansk motsvarighet?) till solsidan.
Funderar på om man ska kika lite på den.
Ikväll har jag jobbat... Imorgon ska barna till dagis för jag ska sova så jag orkar jobba natten mellan torsdag och fredag. sen blir det ett nattpass till mellan lördag och söndag.
Måste få tummen ur och rensa ur lägenheten på hjortmossen också... Ska ju bli sämre väder till helgen så det kan ju passa bra då=)
Niklas berättade innan han gick ut genom dörren att det varit inbrott i skolan som ligger mitt emot här ute inatt.... Känns lite olustigt, men vi har ju Ozzy så jag känner mig trygg=)
Han slängde upp en tass i ansiktet på mig imorse:-) Sov som en stock gjorde han och märkte inte att han bredde ut sig över hela sängen.
Gick på en powerwalk i eftermiddags... Han däckade på golvet när vi kom in=)
Själv fick jag problem när jag skulle starta bilen och åka till dagis med barna. Hampus hade ju rotat runt i bilen så han hade lyckats slå på ljuset(dimljuset) och detta hade stått på någon dag så batteriet i bilen var dött... Bara att smita upp och väcka Niklas som fick fixa problemet=)
Nej nu ska jag göra Ozzy sällskap i sängen.... Han snarkar ljudligt så man kanske får knuffa lite på honom innan man kan somna själv=)

Inga kommentarer: