fredag 2 april 2010

Som väntat


så släppte huvudvärken efter mötet igår... Blev väldigt trött efteråt bara. Tror jag spände mig i hela kroppen så när musklerna slappnade av så släppte allt och tröttheten kom över mig istället.

Jobbar natten inatt! Inte ett dugg trött för jag har sovit hela dagen=) 18.00 stormade barna och Niklas in och väckte mig. Hej mamma öhm vet duu ehhm förresten jag älskaj dej sa Hampus och stormade ut igen...

Sen åt vi lite mat och när jag efter det skulle göra mig redo för jobbet så sa Hampus att han ville bada. "Du får vänta lite" sa Niklas och vips hade Hampus klätt av sig och klättrat ner i badkaret för att genast fylla det med vatten. Jag kan själv sa Hampus och log mot mig med hela ansiktet. Jaa du jag ser det blev mitt svar och flinade lite för mig själv för Niklas hade planerat att det skulle vara läggdags och då också att Hampus inte skulle få bada just den kvällen. Men tji fick han=) En ren Hampus kröp ner i sin säng och somnade såå gott!!

Det var kalas på dagis idag och jag fick på Alicia en söt klänning och Hampus klädde jag lite finare än vanligt=) Sminka dem till påskkärring/påskgubbe gick inte för som Hampus sa "det är ju bara tjejer som sminkar sig, det är inte bra för mig" och Alicia vrider sig som en mask om man försöker så de fick bli enbart söta i fina kläder=)

När klockan blir 7 imorgon bitti så tar jag helgen... då är jag ledig till 14.30 på måndag! Ska bli skönt att bara rå om familjen ett par dagar...

Inga kommentarer: