måndag 5 oktober 2009

Oktober redan

och hösten är här. Har krupit upp under en filt och myst med Niklas under kvällen men nu har han åkt till jobbet. Känns tomt när han inte är här=/
Jobbat helgen igen och har äntligen en ledig dag imorgon, då behövs det fixas här hemma. När man jobbar hela tiden glöms hemmet bort och det syns tydligt här nu. Även om ytan ser Ok ut så vill man inte gräva djupare för då hittar man saker man inte vill hitta så det behöver jag ta tag i imorgon.
Gör mina 2 sista veckor på jobbet nu, det känns konstigt, men det blir nog bra att komma ut i bemannningen och få uppleva lite annat. Skönt att inte bara vara på en och samma plats jämt. Samtidigt som det är en trygghet i det också. Som sagt, blandade känslor.
Mycket planer inför födelsedagen också=) 16:e dyker några av mina fina tjejer upp och firar lite med mig! Längtar eftersom Malin lovat att göra mig fin(om det nu är möjligt).
Hade rufsat upp håret på huvet imorse och tror helt ärligt att jag missade spegeln på vägen ut för när jag kom till jobbet så var jag blek och glåmi/hemsk! Tur jag hade Malin där för vips var jag snygg i håret igen. Fattar inte hur människan gör! Jag hade inte fått till håret så om jag så hade stått i spegeln i flera timmar så jag gick runt på jobbet och kände mig ovanligt snygg(trotts tofsen som inte blir snygg när jag har lite självfall )
Barnen sover och jag är mer än trött.. dags att krypa ner i min renbäddade säng och njuta av en bra bok!! Natti!

Inga kommentarer: