söndag 11 oktober 2009

Dagarna går...

livet susar iväg... Hinner inte riktigt med... Sista veckan på jobbet nu(vad jag vet) sen har jag några få tillfällen i Oktober inbokade. Annars ska jag gå till arbetsformedlingen till veckan.
Tänkte börja träna ordentligt om jag finner tiden och försöka jobba så mycket som möjligt!
Nästa helg är det dags... då blir man gammal och det känns inte alls... Kankse har man börjat tänka lite mer på livet. Men det beror nog till stor del på jobbet också. Man blir mer medveten om livet när man arbetar som jag gör... Vad händer imorgon? Hur länge lever jag och vad kommer att hända sen?
Har en fullspäckad vecka. Ledig imorgon och ska till tandläkaren med Alicia som slagit i sina tänder så vi ska kolla upp det. Tror hon bara bet sig i tungan, men bra att kolla upp det=/
På tisdag och onsdag blir det jobb och sen ska jag försöka få ihop tiden med Malin som ska få pyssla lite med mig=) (snälla hon)
Försöka hinna med en tur till Överby och på fredag så dyker flickorna upp=) Hämtar Mickan, Malin och Fia på stationen och sen partar vi lite som bara flickor kan=)
Sen upp på lördag för att göra sig fin och åka till Gbg och hattfest!! Ska bli skoj och vi har fixat barnvakt! Synd bara att en av oss måste vara nykter=/
Neh nu är det sängen som gäller.... Natti!

Inga kommentarer: