onsdag 28 oktober 2009

Små utslag

i Alicias ansikte har jag upptäckt och när jag frågade dagis så har tydligen svinkoppor gått där*typsiskt* Känner igen utslagen sen jag själv hade det för flera år sen och det verkar inte bättre än att jag måste vara hemma imorgon på förmiddagen=/
Har städat lägenheten nu och Niklas har krupit i säng för dagen. Alicia vilar och Hampus ska väl snart vila en stund han också.
Grämer mig mycket att jag missar timmar där, men ja vad gör man=/ Niklas måste ju jobba han också!
Ska tydligen kika på Wallander ikväll! Niklas hyrde den på hemköp så det blir mysigt!
Det är nåt fel på en av fiskarna... Han simmar upp och ner hela tiden... Pigg är han och äter gör han, men simmar upp och ner. Kan inte tänka mig att det är så bra?
Nej nu får jag försöka göra nåt vettigt=)

Inga kommentarer: