torsdag 15 oktober 2009

Ompysslad

Har jag blivit av sötaste Malin som hade tappat upp ett bad och fixade ansiktsmask till mig!!=) Sen fick jag en skön morgonrock och ett par söta sockar att ha på mig undertiden som hon fixade mitt hår! Skrattade hysteriskt åt hur vi måste ha sett ut när hon nopprade mina ögonbryn och njöt i fulla drag av att bli så ompysslad som jag blev... Riktigt rörd över hennes ansträngning! Tack söta du=)
Sitter i soffan och har kikat på sex and the city.... 3 avsnitt blev det idag!! Funderar på att krypa ner i sängen och sova lite nu när det finns möjlighet... Imorgon är det fullspäckat schema från det att jag vaknar till det att jag sluter ögonen=) Men det gillar vi!!
Ska se till att ha roligt iallafall!!
Natti!

1 kommentar:

Anna sa...

Grattis på födelsedagen! / Anna