torsdag 29 oktober 2009

Som vanligt























har jag inget vettigt att skriva om=) Ska jobba ikväll och grämer mig för att ha missat timmarna imorse... men sånt är livet! Hampus är hes, men annars verkar han kry... Lite röda ögon men det tror jag beror på sömnbrist!

Alicias utslag har torkat och verkar inte ha varit så farliga... De varade aldrig utan det var bara som en finne på ena kinden som jag såg.

Har lite planer och funderingar för mig, tror jag kommit på nåt riktigt bra=) Men vet inte riktigt än... får se vad de andra tycker!!

Annars flyter allt på... Hampus pratar och pratar och pratar och jag blir så full i skratt när han använder meningar och uttryck som jag verkligen inte väntat mig=D

Som förut när han sa "Alicia du klarar det, det går bra, försök igen nästa gång klarar du det bra Alicia vad duktig du är" satt för mig själv och funderade på var denna coach har kommit från=)

Tror Alicia börjar bli tröt för hoin ligger och skrotar sig med snuttefilten bredvid mig i soffan! Men jag tycker det är märkligt då hon sov till 8!!

Sista helgen i Oktober då.... Sen är det snart dags att julpynta=) Läängtar!!

Niklas sa nåt om ett besök till IKEA snart också och jag blev som ett barn på julafton=) Låg och funderade på vad vi kan änkas behöva igår kväll;-) Tycker bara det är så mysigt att strosa runt där inne!! Hade varit kul med en tur till Ullared också, men ger upp tanken då jag förmodar att det är kö i flera timmar för att bara komma in nu=/ Tror vi ska försöka få ihop en helg där bara jag och Niklas ska göra sånt som vi vill göra!! Gå på bio, äta ute och bara ha det mysigt!! Undrar när man ska få till det bara!!

Inga kommentarer: