måndag 19 oktober 2009

Oj vilken helg!!

Först hade jag en någorlunda strulig fredag som började med att bilen gick i baklås och som fortsatte med att tåget som skulle ta med sig Mickan hit var inställt pågrund av elfel=P Men sen löste det sig och flickorna kom hit=)
Malin B, Mickan, Jennie, Malin S och Fia kom och firade lite med mig och sen blev det butlers... Måste erkänna att jag var vansinnigt trött och när klockan blev runt 1 så åkte vi hem och sov=)
Lördagen fortsatte i strulighetens tecken... Har letat efter en hatt i flera veckor, men inte hittat någon rolig och gissa vad! Det är tydligen inte säsong för hattar så här års....
Fick ge mig in i Gbg och leta och i en liten affär i en liten avsidesgata inne på nordstan hittade jag den... Inte vacker, men jag lovar att jag var bland de mest färgglada på festen=)


Magont infann sig under kvällen på lördagen och håller fortfarande i sig.... Sitter precis som det gjorde när jag hade ont av galla och det är kanske inte så konstigt då bakfyllematen bestod av Pizza med sås och senare på kvällen fick jag veta att snittarna innehöll ägg=/ Jättegoda var de, men inte så bra för lilla mig=( Såg till att dansa loss lite iallafall! Dansade så jag var alldeles svett och kul var det=) Lite ledsen över att jag inte kunde stanna längre. Niklas var lite vinglig på vägen hem så det var tur att vi åkte då vi åkte!

Söndagen började bra med lite sovmorgon=) Farmor var här och passade barnen... Sen blev det frukost och måste erkänna att jag smet ner i sängen igen!! Sov till runt två och sen avlöste jag Niklas... Mådde inget vidare under kvällen och känner mig fortfarande kass. Hampus var dålig inatt och sov bredvid mig i sängen... Det faktum att han knuffade på mig en gång i minuten för att fråga "mamma är du vaken" gjorde inte saken bättre för mitt huvud som just nu inte vill vara med. Barnen är iallafall på dagis nu och jag har ringt bemanningsenheten som berättade att det inte finns några jobb så jag ska väl trava iväg till arbetsförmedlingen senare. Oktober har varit en bra månad iallafall för mig så jag ska inte klaga!!

Inga kommentarer: