tisdag 30 mars 2010

Åhh igår

http://www.youtube.com/watch?v=o-bP_d8iOD0&feature=fvw'

gick jag och Madde igenom allt som man såg och lyssnade på som är helt naturligt för oss men som vi till vår stora förskräckelse insåg att människor som är runt 12-13 år inte har en aning om vad det är.

Som Ronny och Ragge=) Kommer så väl ihåg när vi gick på bio:n! Skrålade med i låtarna som var allt annat än barnvänliga!

Rena Rama Rolf, det är minnen det.

Rederiet, Tre kronor, skilda världar, Björnes magasin med den RIKTIGE björne.

Titanic har väl alla från 80 talet sett?

Åhh jag var så kär i Niklas Olund när jag var liten! Han spelade den otroligt söta killen i filmen drömprinsen(filmen om Em)

Han var så sööt i sin basker! Usch när jag tänker på den filmen så tänker jag på damsugsförsäljaren... Vidrigt avsnitt av filmen.

Tror bestämt att jag alltid har gillat de blonda killarna;-)

Tänk vad mycket musik man har lyssnat på som yngre människor inte har en aning om....

etta ger ju bara en inblick av vad förvirrad man ska vara när barna blir stora och de har helt nya saker som de är vana vid.

Inga kommentarer: