tisdag 30 mars 2010

Imorgon är det möte

spännande att se hur det kommer att gå...
Idag har jag haft konstant huvudvärk. Kndes som om huvet skulle explodera och att jag skulle spy så det fick bli hem från jobbet och rakt i säng förut idag. Klart att karln som skulle fixa kylskåpet började plinga på dörren*suck* Inte en gång utan 2 ggr tyckte han att det var lämplig att trycka på den irriterande knappen. Niklas snubblade ut i hallen och öppnade dörren. Väckte jag dig skrockade karn och Niklas förklarade lite lamt att "ja jag jobbar natt" öhh jaha får han till svar och sen ställer han sig i köket och börjar plocka med kylskåpet. Termostaten blev utbytt och när han äntligen går så säger han "då får du lägga dig igen då"
Jaa tänkte jag det är snart dags att hämta barna och då vet vi att det inte blir nåt sova så där rök niklas vila.
Blev utskälld på Ica parkeringen igår=) Ok jag satt i bilen och skulle köra rakt över den tomma parkeringen. Plötsligt ser jag en karl som hötter med näven och svär på ett språk som jag tyvärr inte kan! Ärligt talat så började jag flina;-) Tyckte det var väldigt skojigt att se denna man bli såå irriterad på något som jag egentligen inte vet vad det var...
Nääh nu får det bli soffan med Niklas en stund innan jag får krypa ner och sova=)

Inga kommentarer: