onsdag 10 mars 2010

Packande

Har blivit en vecka i packandets tecken.... Blir lite jobbigt när det står lådor överallt, men jag tänker vara bättre organiserad den här gången! Sist tror jag att mamma skulle få panik på mig!
Måste köpa fler kartonger också.... Insett att blöjkartongerna som varit standard innan inte räcker långt + att man inte kan stänga dem och då går de ju inte att stapla på varandra.... Har massor med tomma kartonger i källaren så man får väl ta sig ner där och sortera antar jag... fasar för det eftersom det är ett STOORT projekt... det ska rensas och slängas och packas om!
Alicia är fortfarande genomförkyld, var hemma med henne igår då hon hade lite feber. Idag är hon bättre så imorgon går jag in och jobbar kväll....
Ska bli intressant att se hur mitt nya schema kommer att se ut.
Längtar verkligen till den 22:e=)
Nu blir det legobyggande med skruttar!!

1 kommentar:

Marie sa...

Hej gumman.

Vad är det jag ser, ska ni flytta? vart?

Kramar /M