söndag 7 mars 2010

jobbvecka och fredags mys=)




Jobbade hela förra veckan... sen bar det av till Bengtsfors för Niklas och barna... Jag tog mig ut till Överby med hjälp av Madde=) Vi skrotade runt i affärer och det var helt underbart... Fick en jättesöt topp av Madde. Köpte även en fin lila rosa topp från esprit som jag sen drog på mig på fredagskvällen då det bar av till Lilla Edet....


Var nog lite översocial och tjatade hål i huvet på de andra. Men nu har det varit dåligt med vuxet umgänge på ett tag så lyckoruset sen i fredags lever jag länge på!!


Igår vaknade jag ganska tidigt och kämpade länge för att sova lite längre än vanligt... Se kom Niklas och vi gick en lite längre promenad med Ozzy tillsammans och njöt av att få vara själva en stund(Barna har varit hos farmor och farfar i helgen)


Sen fick vi börja packa! Köket såg snabbt ut som ett åsknedslag! Vi sorterade och slängde och tömde... 3 svarta säckar fulla med skräp blev resultatet och 3 lådor är packade... Får packa imorgon också...


Kvällen spnderad vi i soffan framför solsidan och sedan en kass film...


I säng tidigt och vi längtade verkligen efter att få sova ut!!


Klockan 6 slår vi upp ögonen ungefär samtidigt.. ligger och tittar på varandra en stund och försöker somna om! 6.40 går niklas ut till tv:n jag kämpar en stund till sen ger jag upp och läser några sidor i min bok.


Sen gjorde vi oss i ordning för att åka och hämta bilen i Lilla Edet. Blev en långpromenad ner till sjön med Ozzy också. Han skuttade runt som en kanin och var såå lycklig=)


Hem kikade på ytterligare en film och sen hämtade vi barna....


Var så mysigt att äntligenpå pussa och krama på dem igen! Tror jag uppskattar dem om möjligt liite mer just nu!

Inga kommentarer: