tisdag 23 mars 2010

Regnigt idag


barna är inte riktigt sams idag och bråkar om leksakerna... Bara att prata med dem lugnt och sansat och försöka att inte bli irriterad....

Sitter i vårt nya vardagsrum och njuter av att kunna titta ut genom fönstret och faktiskt ha en utsikt=)

Bor ganska högt upp på en kulle, men vi har hiss;-) slipper äntligen att vara livrädd för att tappa nåt när jag bär 2 barn en massa ryggsäckar och har en hund i koppel när jag ska balansera ner för 2 trappor! Dessutom har vi parkeringen precis utanför dörren så jag slipper bråka med Hampus när han har en dålig dag=)

Idag fyller min älskling år... stackarn är sjuk och lär bädda ner sig i soffan när han kommer hem.

själv ska jag försöka att åka och jobba... har fortfarande ont och vet inte riktigt hur det ska gå till... Men det löser sig väl=)

Hade tänkt mig en långpromenad på stigarna här bakom i skogen=) Men regnet bara öser ner och Ozzy har intagit sin favoritposition i Hampus säng=) Hans snarkningar ekar i hela lägenheten!!
Dags att ta tag i dagen.,.. måste åka och handla och sen fixa så man ser åtminstone Ok ut för jobbet=) Ha en bra dag!!

Inga kommentarer: