fredag 26 mars 2010

Nattjobb

sitter här på jobbet och funderar lite för mig själv... lagt ifrån mig den sista av 4 böcker i serien med twiligtböcker för en stund och funderar på om jag ska dra ut på det så jag har kvar boken längre=) Men jag är förmodligen för nyfiken för att göra det... Vad gör man sen då?
Fick sms av Jennie precis som berättade att hon planerat att vi ska bli över 100 år tillsammans och att vi ska anordna parmiddagar när vi är 101 år=) Långtida planer som låter trevliga, bara man har energin så=)
Sa att då får vi upprätthålla en nyttig livsstil tillsammans så vi klarar oss så länge och vips var vi inbjudna på trevlig söndags lunch bestående av jättegod sallad=) Låter mums i mina öron!
Sen får det nog bli promenad efter jobbet;-)
Har varit en tuff dag och kommer förmodligen att bli en tuff natt... Inte mycket sömn under dagen och nu är det meningen att jag ska vara vaken till efter klockan 7... Hur ska detta gå...
Plågat Madde med att vända och vrida och nöta sönder vissa saker idag. Stackare! Men som jag säger, hon är min klippa och när det blåser på mig som är mer som en fjäder så håller hon ett stadigt tag om mig och ser till så jag inte blåser iväg... Såndana vänner är toppen!! Madde är toppen!!
Usch gäspar redan... får försöka sysselsätta mig=)

Inga kommentarer: