måndag 22 mars 2010

Jag har ont...

hela min högra sida gör ont och varje gång jag försöker ta ett djupt andetag känns det som nån stoppar en kniv i bröstet på mig. Kan inte sova ordentligt och vet intehur jag ska sitta eller ligga.
Mamma tror att det beror på flytten, men det började innan det. Hade först ont i axeln och sen började et stråla ut i armen. Eter det började det göra ont i bröstet och nu känns det i hela sidan långt ut i benet.
Som sagt så har vi ju flyttat nu... Lite skoj att se mammas och pappas min när de klev in i vårt nya hem utan att vi hade berättat att vi redan hade flyttat. Tyvärr är jag en usel lögnare och de hade väl anat vad vi försökt hålla hemligt. Aldrig roligt att försöka överraska dem=/
Niklas föräldrar blev iallafall förvånade=)
Har haft en väldigt tuff helg... Burit och kånkat har Niklas fått göra eftersom jag haft ont=( Har ställt iordning sakerna packat upp våra ägodelar och försökt få ordning i kaoset... Just nu kan vi leva i det iallafall=) Några kartonger som behöver gås igenom och resten ska upp på vinden...
Niklas är inte kry, illamående och yr... Det sista jag hörde från honom var att han körde in på en rastplats för att han inte trodde han skulle få behålla maten längre... Typiskt honom att åka fastän han inte kände sig bra innan han skulle börja...
Får se imorgon hur det gick....
Tänkte uoppdatera mer imorgon eftersom jag inte riktigt vet hur jag ska hålla datorn utan att få ont=(
Natti!!

Inga kommentarer: