fredag 26 mars 2010

Kaos

kan man smått kalla det... Njurstensanfall, gallstensanfall, tråkiga besked och stora beslut om jobb som är tagna under veckan... Dessutom har Niklas åkt på en släng av magsjuka så han har varit hemma=/
Måste ärligt säga att jag är trött... Trött på folk som gör sig till offer och beklagar sig i sina bloggar för att vänner inte gör nog för att hålla vänskapen vid liv! Frågan är hur ofta de ringer och hur ofta de försöker se till att planera så man kan träffas?
Själv är jag ingen perfekt människa och jag har en familj att se till också... Frågar jag någon om de kan ses i veckan och den personen räknar upp 1000 saker som den ska göra så räknar jag lite kallt med att den personen hör av sig när den har lite tid över för mig. Jag ser inte meningen med att upprätthålla en vänskap om jag är den ende som är intresserad av att ses...

Någon har kört in i vår extrabil också, stoor buckla på sidan. Kvar bredvid bilen låg den andra bilens plast till framlyktan! Hur kan man missa att man kört i någon så brutalt? Trött på folk som smiter...

Ikväll blir det nattjobb... 21-07 till veckan ska vi ha möte. Tydligen ska jag vara där 30 min innan de andra man kan undra varför...
Inatt kommer jag att vara trött... skulle sova imorse men det gick inte och nu lär Niklas bli skickad till Näl så han är garanterat borta hela dagen=/ lär bli en och annan timme framför datorn=) Ska förska läsa ur den sista twilight boken också.... sett båda filmerna nu också och är liite besviken... Klart svårt att återspegla känslorna och allt som händer/tänks i boken. Man jag fick inte samma wow känsla när jag såg filmerna som när jag läste boken... Kan tycka att filmerna är lite långsamma ibland...
Igår var det besiktning av gamla lägenheten. Har inte hört nåt om det än så jag vet faktiskt inte alls hur det verkar... Hör de inte av sig samma dag om det är nåt som ska göras?
Nej nu får det bli lite mys med Hampus=)

Inga kommentarer: