onsdag 10 mars 2010

Känner mig överkörd...

som att mitt liv och mina drömmar står på standby tills bättre tider...
Omständigheter gällande jobb gör att jag känner mig apatisk och ledsen... Folk bara lovar och lovar... Men snart kan inte jag lova och ställa upp längre om jag inte får någonting tillbaka.

Kollade lite på hemsidan för högskolan väst, men just nu är det inte tillfälle....

Vilka val ska man göra? Vilka vägar ska man gå?

Får välja bort ett jobb eftersom det finns andra som passar bättre för det. Känns skit eftersom jag inte fått en chans att visa vad jag kan än...
Just nu är det jobb biten som cirkulerar och som får mig att må skit... Önskar att jag visste vad jag ska göra/välja!

Kändes som att det var vår tur nu.. som att det gick åt vårt håll... Vi fick några positiva besked och sen rasade allt som vanligt. Nu är det som att vi får betala tillbaka 1000 ggr värre än det var innan.. Luft tack!!

1 kommentar:

Marie sa...

Usch stackare, vad jobbigt det lät :(
Du ska se att det löser sig när du minst anar.

En positiv sak är att jag ska börja plugga på HV så då kanske vi kan försöka få in en fika eller så?

Ta hand om dig. Kramar