fredag 1 januari 2010

2010

Började med raketer och sura miner mellan mig och Niklas=/ Vi har varit småsuriga båda två då vi inte gör annat än sover om varandra för att få ihop timmarna av sömn som vi måste ha för att orka så måste vi turas om... Vilket gör att vi aldrig ses och vi hinner inte annat än att säga hej till varandra.
2009 har varit ett tufft år, men imorse så blev det en vändning på det! Madde skickade ett sms om att hon hade fått lov om att skvallra! Hon berättade att jag fått jobbet och att vi ska göra upp tider för att jag ska gå bredvid! Ska bli så skönt att ha ett schema att gå efter samt att vi jobbar samma helger nu äntligen så jag kommer att kunna träffa Madde oftare! Vilket är guld värt... Jag kommer förmodligen ha mer livsenergi och få ihop mina dagar bättre än att de bara ska handla om sömn!! Ska bli så skönt att få lämna in mitt schema till dagis och Januari har jag redan täckt upp med tillräckligt med tider för att få en jättefin lön i Feberuari.... Ser fram emot att chefen ringer på måndag så jag får all info=)
Imorse så väckte niklas mig och kröp ner för en kram bredvid mig.... Vi har haft det tufft, men nu har vi bestämmt att nu vänder det!!

Mitt 2009:
Jag började jobba, satte min fot på källstorp för första gången i Januari 2009, Vi har festat och haft skoj! Jag träffade Malin som snabbt blev en viktig person i mitt liv! Glömmer inte vår första utekväll tillsammans med Emelie som blev en riktigt lyckad kväll=)
P!nk konserten var det roligaste på hela året för mig tror jag=) Vi kom iväg och hade en riktig tjej "helg"(ok det var inte helg, men dagar då=))
Sen gifte sig Malin och Madde fick veta att hon ska gifta sig nästa år... Hampus och Alicia slutade året med vattenkoppor så det blir ett orosmoment mindre nästa år=)
Ozzy har blivit en jäteduktig hund som jag faktiskt kan ta ut på långa promenadet utan att han skämmer ut mig en enda gång.
2010 kommer att handla om vänner och om att få rätsida på livet! Att vi ska komma till den punkt som vi vill!!
Önskar alla ett riktigt gott nytt år och hoppas att alla får ett underbart 2010! Det ska iallafall jag skaffa mig!!!
Hampus har hunnit bli en stor kille och Alicia lärde sig att gå....

Inga kommentarer: