torsdag 14 januari 2010

Snabbinlägg innan sängen kallar....

mötte en något trött niklas i hallen som nu är ute med Ozzy en snabbis... Undrar hur han ska klara natten! Men han lägger sig väl och sover om han inte orkar längre...
Själv har jag haft en jätte bra kväll. Bredvidgång med Madde och fått lära mig en hel del om min nya arbetsplats. Nu kan vi diskutera skillnader av arbetsplats!
Själva grejen är samma i stort. Men att få kämpa för att någon ska bli bättre och bättre istället för att kämpa för att någon ska få en bra sista tid i livet är helt underbart!
Sen gillar jag jobben på två olika sätt! Men det är inget jag går in på närmare=)
Roligt att få träffa Madde igen, vi ses ju typ aldrig! Som vanligt hade vi klätt oss liknande och hade håret på samma sätt=) Inte ett dugg förvånad!
Imorgon kommer Linnéa och har lite morgon mys med oss en stund sen blir det bredvidgång på kvällen igen! Hoppas jag hinner få min deligation så jag kan jobba helgen nu bara + att jag hoppas jag lärt mig allt så det inte ska vara några problem=)
Nej nu kallar sängen!!
Natti!!

Inga kommentarer: