söndag 10 januari 2010

Tröttare än tröttast!

Livet lunkar på och jag har jobbat 9 dagar utan minsta paus... Nästan 80 timmar sen i lördags förra veckan=( Börjat 7 och jobbat till 21 vissa dagar...*pust* men imorgon ska jag vara ledig en dag... Då ska vi städa och mysa... Hoppas på att man får en anledning till att packa snart också=)
Det får vi veta efter den 12:e...=/ låång tid kvar tills dess känns det som.
Alicia kramade mig länge och väl när jag kom hem idag, vägrade släppa mig och myste in sig i min axel och sa "mmmm"
Hon har lärt sig en massa nya ord, bl.a. sluta! Sen säger hon napp, ampos(Hampus), Özzy(Ozzy), mamma, pappa, kom och en massa annat=) Lars ropar hon på lite då och då! Det är en dagis "fröken"
Verkar som detta är vårt år... än så länge så har strömmen följt vår väg så som vi vill... Kanske kanske så vänder vinden nu...
Madde och Patrik var här och Hampus, Alicia och Linnéa åkte pulka tillsammans.... Önskar att jag kunnat vara med, men nästa gång så...
Funderar på att fixa en tjejkväll med lite bubbel och tjejsnack och sen ut och dansa!*längtar*
Men det får bli i slutet av jan eller början av feb=/

Inga kommentarer: