onsdag 13 januari 2010

Skruttan hade ett mål!

Det var att få sova i min säng=) Så efter 2 timmar av icke existerande sömn då Alicia ropade på mig konstant så tog jag upp henne och frågade vad hon ville! Dää sa hon och pekade mot vårt sovrum. Vadå sa jag vill du sova med mig?
JAA sa Alicia och har aldrig varit så bestämd förut. Väl nerbäddad under mitt täcke så gosade hon in sig i min arm och gav mig värdens kram och puss. Sen somnade hon tungt och sov med djupa andetag.
Niklas kom vid 6 tiden och då hade hon knött in sina ben under rumpan så den stod rakt upp och välkomnade honom! Blev endel fnissande när Niklas sträckte sig fram för att peta på den blöjbeprydda baken för att ta reda på vad det var för vit boll som stack upp ur sängen.
Alicia vaknade till av att jag skrattade, men somnade efter en stund igen...
Låg och väntade på Hampus som stod en bra stund vid akvariet imorse och härmade lätena. Blopp, blubb och plopp sa han och skrattade. Men han tyckte nog att han var väldigt trött iallafall, för han gick in i sitt rum och stängde dörren sen somnade han också om. Så barna sov till 09.30!! Förstå detta! Sån sovmorgon har vi inte fått på lääänge!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hihiii vad sött att Alicia visar sin vilja=)
Härligt med sovmorgon..man blir glad i hela kroppen=D
Kram Madde