måndag 18 januari 2010

Måndag

lång dag har det varit och har bara träffat mina kottar nån timme tidigt imorse.
Imorgon ska vi hitta på nåt skoj tänkte jag! Men först ska jag jobba 6.30...
snart helg igen... Blir en tur till Forshaga för vår del på lördag=)
På fredag kommer Jennie, Ola och Abigail på besök!
Ska bli underbart att flytta, har kikat på olika dagis och hittat ett som är helt perfekt!
Jepp jag beklagar mig mycket nu, jag är trött och behöver vara mer med familjen. Jag har jobbat ALLDELES för mycket det senaste och jag känner det i hela kroppen... Nu ska det lugna ner sig en aning vilket ska bli skönt! Ja jag ska vara glad som har ett jobb, men när man tvingas att ta allt som finns eftersom man inte vet hur nästa månad kommer att se ut så blir det jobbigt!!
Det är inte bara jobbigt fysiskt, det är jobbigt psykiskt också! Så ja!! Jag beklagar mig!!

Inga kommentarer: