söndag 31 januari 2010

sjuka barn=/

Sjuka barn så en varsin piggelin får det bli sen=) Är van att äta isglass från när jag var liten och sjuk. Vätska är viktigt sa mamma=)
Så mycket vila och vätska får det bli idag. Mår inget vidare jag heller=(
Niklas sover och barna leker lugnt och stilla i Hampus rum... Börjar känna mig som att om jag rör på mig så kommer det att sluta i förödelse.
Men jag är nöjd! Jag klarade månaden sånär som på en dag och det spelar inte så stor roll! Det viktiga är att jag jobbade resten av veckan....
Hampus snuttefilt ligger i tvättmaskinen och nu hoppas jag verkligen att den håller! Den är en stickad filt som varit med i tre år i alla väder och den är lagad på mer ställen än den är hel=) Men det är Hampus älskling och just nu har den fått sig en dusch av maginnehåll*ursäkta* så den behövde tvättas! Hittade en såndär påse som man tvättar bh:ar med bygel i som jag stoppade ner den i! Så där tar den lite mindre skada hoppas jag.

Hampus stängde dörren nu och sa "puuh nära ögat!" Va säger jag? vad är det som är nära ögat?
Nära ögat att tvättmaskinen kom ut och tar mig säger Hampus=) Tur jag stängde säger han=)

Inga kommentarer: