lördag 16 januari 2010

Idag blir första dagen

på mitt nya jobb då jag jobbar helt själv! Har haft tryggheten i att ha Madde bredvid mig hela tiden innan så nu är det lite nervöst=) Men det går nog...

Har haft mysmorgon med barnen idag, fick lite sovmorgon men sen har vi haft skoj!

Nu är Niklas och Hampus ute och kör traktor och grävmaskin i snön! Det är på gränsen till kramsnö nu.. Inte riktigt där än, men minsta omställning i vädret så kan man bygga snögubbar!

Har räknat ut att jag varit ledig 5 dagar i Januari när månaden är slut och då har jag jobbat dubbelpass vissa dagar så det blir möjligen 2 dagar om man slår ut det på hela månaden.... Det är inte mycket, men det blir lite slantar att sätta in på sparkontot;-)

Sen har jag fått veta att jag ska gå på mitt första möte med jobbet! Blir bra att få ett schema och sen också få träffa alla kollegor och chefer! De har ju bytt ut allt på toppen.

Nu ska ni veta att jag letade läänge efter en bild som stämde in på hur vi egentligen är=D

1 kommentar:

Anonym sa...

Hahahaa..gulligt..ja de stämmer ju bra=)
Madelene