onsdag 20 januari 2010

Det blir en tidig kväll ikväll...

Imorgon ska Alicia till BVC, Hampus ska till tandläkaren... sen blir det fika med Karin N som skickade sms och frågade om vi ville kika förbi! En glad överraskning!=)
Men först ska jag jobba mellan 7-14... ska bli skönt att sluta sen för efter det är jag ledig tills på söndag då jag ska job kvällen!
Jag FÅR inte bli sjuk nu! Nästan så man skulle gå runt och hålla andan så man inte får några bakterier=) Eller så kanske man skulle skaffa en sån där käck mask som folk har i Kina!;-)
Nej men allvarligt så vore det katastrof om jag blir sjuk sista veckan för då känns det som om jag jobbat så här mycket i onödan!
Men nu lugnar det ner sig så nästa vecka blir det normala dagar och lite rum att andas mellan varven.
Jag drömmer om sommaren, om att vara ute i solen och njuta! Att sitta på vår fina balkong tillsammans på kvällarna och ha det mysigt och att grilla tillsammans med vänner! Ser fram emot att ha mer tid för barnen och alla underbara vänner som vi har!
Men först längtar jag till våren! Underbara våren då solen kommer fram och värmer en aning och det luktar speciellt likt jord/sand. En doft som påminner mig om dagis=)
Fåglarna kvittrar och folk kommer äntligen ut från sina vinteriden!
Nej nu ska jag faktiskt strax krypa isäng! Barna sover och det är lugnt och stilla här hemma....

Inga kommentarer: